Kata Ya Allah Kuatkan Aku

Aku tidak ingin menangis lagiaku tidak ingin kecewa lagiaku tidak ingin mengulangi kesilapan lalubantulah aku ya allahhanya padamu tempat aku berharaphanya pada mu tempat aku mengadu segala isi hatikuhanya pada mu tempat aku meluahkan segala2 nyakerana engkau maha mengetahui segala2 nya. Unsubscribe from nor sazima ismail.

Images And Stories Tagged With Quotekata On Instagram

Perlunya memilih pekerjaan aku berlindung kepadamu ya allah daripada syaitan yang direjam.

Kata ya allah kuatkan aku. Aku juga menyakini bahwa tuhan yang mengatur dengan siapa kita berjodoh walau dalam sujud juga doaku aku selalu menyebut namamu selebihnya ku biarkan tuhan yang menulis cerita kita entah di kertas yang sama atau tidak. Kuatkan hati ini ya allah. Mungkin kita cair dengan pujukan dan keindahan rupa si dia tetapi itu tidak menjanjikan kebahagiaan selamanya yang kita cari.

Kuatkan aku ya allah. Gambar dp bbm kata2 kuatkan aku ya allah joko partono animasi islami edit kochiefrogcom ya allah kuatkan aku menghadapi cobaan ini kata kata berikut seingkali diucapkan oleh setiap orang terutama bagi seseorang yang sedang mendapat ujian berat saat sedih kecewa dan terluka bahkan karena cinta. Ya allah ya tuhanku.

Kuatkan lah hati aku berikanlah aku petunjuk. Oleh karena itu aku percaya padamu ya allah bersamamu aku dapat melalui apapun ya allah berkatilah mereka yang telah menyakitiku agar tak lagi ucapan mereka menyakiti hati orang orang lain aku benci lihat diriku yg suka menyerah. Kerana kesuciannya telah dibunuh hidup hidup oleh kata kata manis sang jejaka.

Ya allah peluklah aku sekejap saja hingga hilang lelahku penatku dan sedihku. Kau peliharalah lidahku dari kata kata nista. Seringkali ku menahan air mata menyimpan sedih yang kurasa hanya untuk tidak terrlihat apa yang aku.

Ya kata kata itu yang selalu aku fikirkan agar tak membuat diriku semakin down tapi meskipun begitu sering kali aku merasa tidak sanggup tidak mampu untuk menghadapi semua ini. Aku hina tanpa rahmatmu ya allah kuatkan hati dan semangatku. Termasuk dalam kategori aneh juga orang yang ingin berusaha menerapkan syariah allah secara kaffah dalam kehidupannya.

Kuatkan aku ya allah menjadi berbeda itu adalah hal yang sulit ditengah kebiasaan dan paradigma yang sudah tertancap kuat. Aku pun merasa tuhan kerap kali membelaiku dan membisikan kata sabar di telingaku. Bantu kuatkan kaki ini ya allah utk menghadapi segala sesuatu yg kau rancangkan utk kulalui.

July 13 2013 by yusmiyantiyusuf. Aku hanya ingin menjadi seorang insan yang dirahmati insan yang dikasihi insan yang solehah insan yang sentiasa dihati amin amin ya rabbal allamin.

Untukmu Wahai Calon Makmumku

Resensi Buku Ya Allah Beri Aku Kekuatan Oleh Yandigsa

Liya Qalesya Apa Nak Dikata

Ya Allah Berilah Aku Kekuatan Untuk Bisa Menerima Segala

Whisperergurl Loveishurt Page 2

500 Kumpulan Kata Mutiara Islami Paling Menginspirasi Dan Menggugah Hati

Ceritaku Tanda Tanya Ya Allah Kuatkan Hati Hambamu

Gambar Kata Ya Allah Kuatkan Aku Archives Wallpaper Keren

Diari Wanita Ya Allah Tabahkan Hatiku Dgn Setiap Ujian Yang Kau

Gambar Kata Ya Allah Kuatkan Aku Kumpulan Kata

For Lord Jesus Ymi

Elex Media Komputindo Ya Allah Kuatkan Aku Nasrul Yung

Dp Bbm Kuatkan Aku Ya Allah Terbaru Kumpulan Dp Bbm Seorang Single

Maher Zain Ku Milikmu Bahasa Version Official Lyric Video

1001 Kata Kata Bijak Penuh Makna Cinta Romantis Mutiara Motivasi

Tuhan Kuatkan Hati Ini Berikan Aku Kesabaran Tanpa Batas Dan Ajari

Arie D Cool On Twitter Ya Allah Kuatkan Imanku Agar Terus

35 Gambar Motivasi Dp Bbm Dan Statusnya Mendadak Jadi Motivator

Selalu Baik Hati

250 Kata Kata Sabar Saat Ujian Datang Dalam Kehidupan Berkesan


Belum ada Komentar untuk "Kata Ya Allah Kuatkan Aku"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel